Idet du vil spare resourcer i din virksomhed, så køb en frankering maskine

Før vi investerede i en brevåbner på min arbejdsplads var det vanskelige forhold, dette vil enhver af mine ansatte berette. Ofte syntes vores hænder mega smertende af at håndtere alt det papir: vi benyttede mange timer på at ordne udsendelser. En elektronisk brevåbner, som simpelt gjorde det hele lettere for firmaet, overbeviste vi heldigt nok vores boss til at bestille. At false papirer samt placere dem i kuverter var trist nok værre. Denne opgave bliver ikke udelukkende langsomt men det ser nemlig også forfærdeligt ud, idet her er fingermærker på dine dokumenter, der desuden er sammenlagt ulige. Således at vi faktisk bliver vores løn værd, kan dine kollegaers arbejdsdage i stedet for benyttes til sværere opgaver, imedens kuverterings og falsemaskiner kan klare den slags jobs på ingen tid.

Endeligt kom besværligeheden angående frankering, for dette er dertil en temmelig langsom opgave, og her findes til enhver tid risikoen for at man overfrankerer sit brev, sådan at man evt. får ekstra. I denne situation er det vel en del enklere såvel som mindre dyrt med et frankering apparat, for der er vel ingen, som har lyst til at rende til posthuset flere gange hver uge for at anskaffe sig frimærker eller speciel porto. Virksomheden har fået super fremgang nu når kontoret er i besiddelse af en brevåbner, kuverterings og falsemaskiner såvel som en maskine til at ordne vores frankering.

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.